Terug naar nieuwsoverzicht

Informatie- en klachtenmeldpunt Ruimte voor de Rivier IJsseldelta

In het projectkantoor van Ruimte voor de Rivier IJsseldelta bevindt zich het Informatie- en Klachtenmeldpunt van opdrachtgevers Rijkswaterstaat en provincie Overijssel.

U kunt hier terecht voor:

  • informatie over het project
  • het melden van klachten
  • het melden van onveilige situaties
  • het melden van illegale situaties
  • het melden van uitvoeringsschade

Informatie
Voor informatie over het project kunt u een bezoek brengen aan ons Informatiepunt. Ons adres is: Engelenbergplantsoen 5 in Kampen. U kunt hier terecht op dinsdag, woensdag en donderdag van 09.00-12.00 uur en van 14.00-17.00 uur. Voor telefonische vragen kunt u tijdens kantooruren contact
opnemen met 038-499 81 14. Dit nummer kunt u ook bellen om een afspraak te maken met een van onze medewerkers. U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier op de website.

Klachten
Bij klachten kunt u contact opnemen met het Informatie- en Klachtenmeldpunt Ruimte voor de Rivier IJsseldelta. Dit kan tijdens de openingsuren mondeling op de projectlocatie, tijdens kantooruren telefonisch via 038-499 81 14 of door het contactformulier op de website in te vullen. Wij zorgen dat de juiste instantie uw klacht behandelt. Dat zal in veel gevallen de aannemer Isala Delta of het projectteam zelf zijn. Klachten en meldingen, die per e-mail binnenkomen, worden alleen tijdens kantoortijden gelezen.

Calamiteiten
In geval van calamiteiten buiten kantooruren kunt u contact op nemen met de hulpdiensten. Afhankelijk van de ernst van de calamiteit belt u met 112 of 0900-8844. De calamiteitennummers van Isala Delta en opdrachtgever Rijkswaterstaat/provincie Overijssel zijn hier bekend.

IJsseldelta programma Informatie- en klachtenmeldpunt Ruimte voor de Rivier IJsseldelta